Mironet a reklamace ? | Xweb.8u.cz

Mironet a reklamace ?

[mudslide:picasa,0,jakub.stingl,5704598427962901729,5,120,left]

 

Ještě před pár lety pro mě byl jasnou jedničkou internetový obchod Alza, nicméně s rostoucí popularitou a rozšiřováním začaly stoupat i ceny. Dnes tak zde prodávané produkty v akci jsou běžná cena v jiných – levnějších obchodech. Proto jsem se rozhodl najít nový levný e-shop.

 

Nakonec jsem se rozhodl vyzkoušet Mironet.cz. Pobočku mají jen pár kroků od Alzy v Holešovicích, nabízí studentské slevy, bohatý výběr a nízké ceny. Brzy jsem v Mironetu zakoupil notebook Asus 1215P ke kterému byl jako dárek za výhodnou cenu MP3 přehrávač Naitech One Touch IIIN.

MP3 přehrávač byl už po obdržení v poměrně poničené krabičce – rohy omlácené a místy se odlepovala. Nicméně jsem se řídil známým příslovím – darovanému koni na zuby nekoukej. Dobrodružství začalo, když po celonočním nabíjení červená kontrolka stále nezhasínala a po zapnutí vydržel hrát přehrávač jen pár sekund. Žádný manuál nebyl přiložen, a tak jsem zavítal na stránky Mironetu. Tento problém už zde byl kupodivu řešen a pracovníci Mironetu doporučovali reklamaci. Pro jistotu jsem pročetl velice stručný online manuál, který proces popisuje takto.

Když se baterie nabíjí, stav světla na MP3 Player NAITECH je oranžová. Když se
baterie je plně nabitá, rozsvítí zeleně stav.

(http://www.mironet.cz/Files/N%C3%A1vod_MP3_Player_NAITECH.pdf)

Zelené jsem se však nedočkal a zanesl výrobek na reklamaci. Byl jsem jako druhý v pořadí a po 25min jsem se dostal na řadu. Vše začalo mírnými narážkami, jak mě napadlo si vůbec koupit Naitech, když jsem řekl že jsem ho dostal zadarmo tak byl klid. Po krásných 26 dnech mi začaly přicházet e-maily, abych si pro přehrávač přišel. A závěr ? V pořádku. Nabíjení totiž probíhá jen při přehrávání písniček. A zelené světýlko ? nikdy jsem ho neviděl. Uváděná výdrž baterie 6-8 hodin (jak mám uvedeno i na paragonu) ? Na stránkách byla brzy po skončení akce změněna 1-2 hodiny, což je skutečná hodnota. Velice brzy, když přestal fungovat kontakt na sluchátka,přehrávač putoval místo další reklamace rychle do koše, kam opravdu patřil.

Notebook Asus 1215P byl už o něco kvalitnější a určitě bych si ho koupil znovu (samozřejmě jinde). Sice kapacita baterie byla nižší než bylo uváděno v parametrech Mironetu, ale 8 hodin skutečně vydrží i teď po roce. Do Mironetu jsem psal, že uvádí vyšší hodnotu než je ve skutečnosti, nicméně v nabídce jí ani po půl roce neopravili. Problém však nastal už brzy po koupi, když se při otvírání uvolnil kloub a vypáčil asi 3 milimetry plast klávesnice. Protože jsem si ho pěkně opečovával, tak jsem na něm nechtěl žádnou kosmetickou vadu a zanesl jsem ho na reklamaci opět do Holešovic. Zde padla jen otázka jak ho mám dlouho. Po prohlédnutí, že na něm skutečně není jinak ani škrábanec mi bylo sděleno, že mechanické závady Mironet neřeší a mám si vše zařídit sám u výrobce. Tímto postojem mě osobně obchod velice zklamal, ale nakonec jsem to velice ocenil, protože Asus servis opravil notebook na záruku jen za 2 dny a ještě si pro něj přijel zdarma až ke mně domů ;-).

 

 

 

3 x komentář ohledně: Mironet a reklamace ?

prezentace